終於結束了期末!!!!

這陣子發生了好多的事情,讓我連管理版版的心情都沒了,一方面也不知道為什麼,連說話的方式都起了共鳴,什麼事情都藏在自己的心中~懶的解釋、說話直接,我不知道自己在"ㄍㄧㄥ"什麼,但是..........或許是在懷念她吧,一個在我心中深深的刻了一個烙印的人.................


我不知道該說些什麼~只能對自己周遭被傷害到的朋友們,說聲......

對不起..................


我會慢慢調適的....................



for the speical girl.......
thank you for give me a chance into your life........ i think For a lot of things were made worst....
but you gave me a great story in my mind.......so .....to find a man who is better then me .....and i hope he will take care you as same as me or more better then me.............. 



wish you.................................
arrow
arrow
    全站熱搜

    allen420721 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()